چيكار كنيم كيك به قالب نچسبه؟؟

نيلوفر🌸 @cook_22021190
چيكار كنيم كيك به قالب نچسبه؟؟
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12305427

نكته ي اول اينكه حتماااااا قالب رو با روغن جامد چرب كنيد و بعد مقداري آرد رو بپاشين روي قالب و بعد مايع كيك رو بريزيد.
عكس بالا كيك خودم هست كه راحت و بدون چسبندگي از قالب جدا شد.
اميدوارم كاربردي باشه🧡🧡
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات (9)
وقتی که کیکت خنک شد بزارش توی اب داغ یه ۲الا۳ دقیه بمونه بعد راحت کیکت در میاد.
به همی راحتی😁