نوشیدنی نعناع و شربت سکنجبین
نوشیدنی ویژه گرما و خصوصا ماه رمضان
#ماه_رمضان
مراحل تهیه
- 1
اول خاکشیر و تخم شربتی را میشوریم تا خاکش گرفته بشه بعد از آب کشی در یک ظرف شیشه ای دو لیوان آب جوش میریزیم تا تخم شربتی کامل لعاب بده بعد طرف را در یخچال میگذاریم تا خنک شود
- 2
نعناع خرد شده را کف لیوان میریزیم و شربت خاکشیر و تخم شربتی را اضافه میکنیم
- 3
بعد شربت سکنجبین را اضافه کنید البته میزان شربت و شیرینی بستگی به خودتان دارد نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12369115




نظرات (5)