کیک شیره انگور

یه کیک سالم و صد البته پوک و بسیار لطیف،برای تولد پدرم پختم چون شکر نمی خورن ،البته شکر داره 😅ولی میزانش کمتر از کیکای دیگست☺️
کیک شیره انگور
یه کیک سالم و صد البته پوک و بسیار لطیف،برای تولد پدرم پختم چون شکر نمی خورن ،البته شکر داره 😅ولی میزانش کمتر از کیکای دیگست☺️
مراحل تهیه
- 1
فر رو روی ۱۸۰ درجه روشن می کنیم،تخم مرغها رو با شکر و وانیل آنقدر با همزن می زنیم که سفید و خامه ای بشه
- 2
روغن مایع رو اضافه کرده و یک دقیقه با همزن میزنیم،شیره انگور را اضافه می کنیم
- 3
یه مقداری از آرد با گردو مخلوط و الک می کنیم بعدآرد و بکینگ پودر را در سه مرحله به کیک اضافه می کنیم دورانی هم می زنیم که پفش نخوابه
- 4
من در قالب ۲۰×۳۰ریختم کف قالب هم کاغذ روغنی گذاشتم و چرب کردم در آخر گردوها رو روش رختم و در فر از قبل گرم شده ،طبقه وسط به مدت ۴۵دقیقه،البته بعد از ۳۰دقیقه چک کنین چون دمای فرها متفاوته،نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر





نظرات (6)