دسر عربی _زعفرونی
مراحل تهیه
- 1
ژلاتین را با ۱/۴ لیوان آب جوش به روش بن ماری حل کرده
- 2
پودر کارتمل و شکر را با شیر مخلوط کرده روی حرارت جوشانده بعد کمی جوش خاموش کرده تا کمی خنک شود بیسکویت ها را داخل غذاساز ریخته و محلول گرم را به همراه ژلاتین اضافه کرده با هم مخلوط میکنیم و در آخر خامه را اضافه کرده تمام مواد را داخل قالب ترجیحا سیلیکونی ریخته داخل یخچال میگذاریم. نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12449773





نظرات (2)