مراحل تهیه
- 1
اول شکلاتش رو درست میکنم. شکر رو میریزیم و با شیر قاطی میکنیم تا خوب حل بشه بعد پودر کاکائو رو بهش اضافه میکنیم نصف لیوان روغن روهم اضافه میکنیم انقدر هم میزنیم که شکر و پودر کاکائو تو شیر حل بشن
- 2
اندازه یه لیوان ازش کنار میذاریم.
- 3
تخم مرغا رو توظرف دیگه میشکنیم و وانیل رو بهش اضافه میکنیم و به مدت ۱۵دقیقه با همزن میزنیم تا خوب پف کنه
- 4
به جز اون یه لیوان از شکلات بقیه شکلات رو با تخم مرغ مخلوط میکنیم.
- 5
حالا بکینگ پودر رو با آرد یکم قاطی میکنیم و بعد هر لیوان آرد رو به دو بار داخل موادمون میریزیم.
- 6
حالا اون یه لیوان شکلات رو که داریم میذاریم رو حرارت. وقتی شروع به جوشیدن کرد زیرشو خاموش میکنیم و تو لیوان میریزیم تا سرد بشه.
- 7
خوب حالا کف ظرفمونو چرب میکنیم.و مواد کیکمونو داخلش میریزیم و میذاریم تا بپزه.
- 8
وقتی که شک داشتین پخته یان یه خلال دندون داخلش میزنید اگه از کیک بهش چسبید پس هنوز نپخته اما اگه چیزی به خلال دندون نچسبید یعنی کیکتون آماده است.
- 9
خوب حالا کیکتونو از فر یا قابلمه در آوردین
- 10
همه جاشو با خلال دندون سوراخ سوراخ میکنید و اون شکلاتی که درست کردیم و با فرچه روش میکشید و کیکو برعکس میکنید و بازهم همینطور. کیک ما آماده است 😄
- 11
نوش جان😄💗
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات (8)