توپک خرمایی خودم پز😃😂
توپک خرمایی
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12535895
خرما هارومیشوریم. پوست روشونو میکنیم
هسته ها رو جدا میکنیم.
با دست خوب ورزش میدیم تا خوب له بشه و حالت خمیری داشته باشه
به هر اندازه ای که دوسدارین ازش برمیدارین و توپ توپی درمیارین.
و داخل ظرف که توش پودر نارگیل هست می قلتانیم.
نوش جان😋😋😃
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات