مربای توت فرنگی
#سرآشپزطلایی مربای توت فرنگی ارگانیک👌🌹🌹🌹🌹🌹
مراحل تهیه
- 1
ابتدا توت فرنگی را تمیز کرده و شسته و در آبکش قرار می دهیم...سپس در قابلمه ای با ظرفیت ۵ برابر آن لایه لایه شکر به آن اضافه کرده و مدت ۱۲ ساعت در یخچال قرار می دهیم...
- 2
سپس آن را روی شعله ی زیاد به مدت ۳۰ دقیقه با افزودن یک استکان آب می جوشانیم..به هنگام جوشیدن باید کف های روی مربا را خارج کرد.
- 3
هنگام اتمام پخت مواد افزودنی بالا را باید به آن اضافه کرده و کاملا به هم بزنیم... نهایتا وقتی مربا پخته و کاملا سرد شد آن را درون شیشه های سربسته در جای خنک قرار می دهیم...نوش جان🌹🌹🌹⚘⚘⚘
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12693347




نظرات (2)