عدسی خوشمزه من
وقتی ساعت هشت شب نمیدونی شام چی بزاری🙃🙃
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12792474

وقتی ساعت هشت شب نمیدونی شام چی بزاری🙃🙃
وقتی ساعت هشت شب نمیدونی شام چی بزاری🙃🙃
وقتی ساعت هشت شب نمیدونی شام چی بزاری🙃🙃
وقتی ساعت هشت شب نمیدونی شام چی بزاری🙃🙃
عدس رو با آب گذاشتم بپزه وقتی که یخورده پخت ی سیب زمینی متوسط رو درشت خرد کردم ریختم توش که لعاب پس بده
بعد پیاز رو نگینی خورد کزدم وتفت دادم بهش ادویه و ی قاشق رب و آب نازنج اضافه کردم و ریختم تو عدسی و شعله رو کم کردم تا عدسیمون جا بیوفته
جاتون خالی خیلی خوشمزع شده بود
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات