مراحل تهیه
- 1
اول فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم میکنیم بعد تخم مرغ و شکر را در ظرف مناسبی بریزید و با همزن برقی چند دقیقه هم بزنید تا کرم رنگ شود بعد روغن مایع را به مخلوط شکر و تخم مرغ ها اضافه کنید
- 2
ماست را اضافه کنید و میکس کنید بعد از کمی هم زدن عسل و گلاب و هل را اضافه کنید و هم بزنید و دیواره های ظرف را تمیز کنید
- 3
آرد و بکینگ پودر را ۳ بار الک کرده و در چند مرحله به مایع کیک اضافه کنید و هم بزنید مایع کیک آماده است
- 4
قالب های کوچیک کیک یزدی را درون سینی فر بگذارید و کاغذ های پوستی خصوص کیک یزدی را درون آنها بگذارید دقت کنید که این کاغذ ها نیاز به چرب کردن ندارند
- 5
با استفاده از قیف مواد را داخل کاغذ میریزیم و با کارد یک + داخل آن ها ایجاد میکنیم و به دلخواه کنجد یا خلال بادام وووو.. میریزیم و در فر که از قبل با دمای ۲۰۰ درجه گرم کردیم به مدت ۲۰ دقیقه می گذاریم نوشجان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات