کیک فنجانی خوشمزه 🤤😋

این کیک بسیار آسان و راحت پخته می شود و خیلی خیلی خوشمزه است.پیشنهاد می کنم حتماً درست کنین و لذت ببرید
کیک فنجانی خوشمزه 🤤😋
این کیک بسیار آسان و راحت پخته می شود و خیلی خیلی خوشمزه است.پیشنهاد می کنم حتماً درست کنین و لذت ببرید
مراحل تهیه
- 1
اول تخم مرغ ها رو داخل یه ظرف میریزیم و به مدت 5دقیقه هم میزنیم و بعد وانیل رو بهش اضافه می کنیم
- 2
و خوب هم میزنیم و شکر را بهش اضافه کرده و خوب مخلوط کنید و بعد شیر را اضافه کنید و خوب هم بزنید و بعد روغن مایع مخصوص پخت و پز رو بهش اضافه کنید و خوب خوب هم بزنید و بعد پودر کاکائو را اضافه کرده و کامل هم بزنید تا پودر کاکائو کامل با مواد مخلوط بشه.
- 3
وقتی مخلوط شد.5-6 تا لیوان یا فنجان بردارید و مواد رو با ملاقه بین لیوان ها تقسیم کنید.وقتی تقسیم کردید هر کاکائو ای که داشتید در خانه رو داخل هر لیوان یه تکه بندازید و یه قابلمه بردارید و لیوان ها رو داخلش بچینید و یه جا بین لیوان ها باز کنید و آب بریزید آب داغ نباشه و مراقب باشید که آب داخل لیوان ها نریزه. بعد که آب رو ریختید در قابلمه رو بذارید و زیر قابلمه رو روشن کنید. و دقت کنید که زیر قابلمه زیاد بالا نباشه
- 4
چون که ممکنه یه هو حرارت به لیوان ها بخوره بشکنه پس اول زیرش رو آرام کنید یعنی اول کم باشه بعد که شروع به جوشیدن کرد می تونید یه کم زیاد کنید.
- 5
خب...
- 6
بعد 20دقیقه به لیوان ها نگاه کنید برای اینکه متوجه بشین که کیک ها پخته یه خلال دندان رو داخل کیک ها فرو کنید اگه چیزی چسبید یعنی باید بیشتر بپزه اما اگر نچسبیده بود می تونید زیر قابلمه رو خاموش کنید و سپس لیوان ها را به آرامی با دستکش بردارید و بذارید تا خنک بشه.اگه خواستی می تونی روش کمی هم پودر نارگیل بریزید و نوش جان کنید 😘
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (16)