کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/12960591
برای چیشدن میوه داخل ظرف مرسومه که از ظرف گود استفاده بشه اما من داخل سینی یا دیس میچینیم که واقعا زیبایی بیشتری داره
امیدوارم امتحان کنید و لذت ببرید
دستورهای پیشنهادی بیشتر

نظرات (2)