مراحل تهیه
- 1
اول شیر را در ضرف مستطیلی میریزیم
- 2
بیسکویت ها را در آن به مدت ۶ دقیقه قرار میدهیم تا نرم شود بعد یکی از آنها رو با کفگیر بر میداریم و در ظرف دلخواه میذاریم
- 3
بعد یک لایه سس یک لایه خامه و ۵ عدد اسمارتیز ۵بار این کارو میکنیم و بعد از تمام شدن دو بیسکویت باقی مانده را روی لایه ها میگذاریمو به مقدار دلخواه شیر باقی مانده داخل ظرف را روی آن میریزیم
- 4
با سس شکلاتی و خامه و اسمارتیز تزیین می کنیم و ۱۰ دقیقه توی یخچال میگزاریم نوشجان🤩
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/13246208





نظرات