کیک یخچالی بدون فر

غزاله غنی @cook_19917781
سلام عزیزان یه کیک آوردم بدون نگرانی از پف کردن یا اسفنجی شدنش خیلی آسون و خوشمزه س امیدوارم درست کنید و لذت ببرید🌹🌹❤
#بدون_فر
کیک یخچالی بدون فر
سلام عزیزان یه کیک آوردم بدون نگرانی از پف کردن یا اسفنجی شدنش خیلی آسون و خوشمزه س امیدوارم درست کنید و لذت ببرید🌹🌹❤
#بدون_فر
مراحل تهیه
- 1
ابتدا قالب مورد نظرتان را آماده کنید من از قالب کمربندی استفاده کردم روی آن پلاستیک بکشید یک ردیف بیسکویت را می چینید
- 2
سپس بر روی گاز شیر و شکر و آرد و نشاسته و پودر کاکائو قرار میدهید و هم میزنید تا به غلظت فرنی برسد
- 3
سپس تا داغ هست به یک طرف بیسکویت ها موادمون میزنیم و میچینیم دقت کنید موادمون نباید سرد بشه
- 4
به مدت ۷ ساعت در یخچال قرار می دهید نوش جان🌹
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/13767107







نظرات (9)