مراحل تهیه
- 1
- 2
اوایل ازدواجم بود اینم بگم (تا وقتی مجرد بودم و حتی زمان عقد تو آشپزخونه پیدام نمیشد هیچی بلد نبودم) خلاصه خاستم کیک درست کنم برای عصرونه و همسرجان سورپرایز کنم رفتم پودر کیک آماده خریدم تو دستورش نوشته بود ۳/۴لیوان آب و روغن منم فک کردم ۳ الی ۴ لیوان منظورشه🤣دیگه خودتون میتونید بفهمید چیشد کیک شله خالص بود تازه فکر میکردم درسته اشتباه نکردم تو فر هم با کلی غرور گذاشتم یکراست به سطل آشغال منتقل شد😉😉🤣
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/13900728




نظرات (6)