کیک تولد گل پسرم🥰
کاملا خودم پز🙂🤗
مراحل تهیه
- 1
ابتدا آرد و بیکینگ پودر و کاکائو را سه بار الک میکنیم
- 2
در ظرفی جدا تخم مرغ هاراباهمزن هم میزنیم ده دقیقه تا سفیدو کشدار بشه و وانیل شکر شیر روغن رو در ادامه بهش اضافه میکنیم طعم دهنده را هم اضافه میکنیم
- 3
در نهایت مواد را مخلوط کرده به صورت دورانی هم میزنیم و در فر در دمای ۱۷۰ درجه به مدت یک ساعت
- 4
با استفاده از خامه قنادی رنگ خوراکی وماسوره شکوفه تزئین میکنیم
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/14370451




نظرات (18)