اینهم کیک تولد مادرشوهرم🤗
البته ماله هفته پیشه😊
مراحل تهیه
- 1
ابتدا آرد کاکائو و بیکینگ رو سه بار الک میکنیم
- 2
در ظرفی جدا با همزن تخم مرغ ها را میزنیم تا سفید و کشدار بشه
- 3
بهش شیر روغن شکرو اضافه میکنیم
- 4
مواد را با هم مخلوط کرده درقالب میریزیم در فر در دمای ۱۷۰ درجه به مدت یک ساعت با خلال تست میکنم چون دمای فر با هم فرق دارن
- 5
بعد از پخت یک ربع بعد از قالب خارج میکنیم سرد که شد تزئین میکنیم نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/14372037




نظرات (17)