سوپ جو و شلغم

بسیاااار خوشمزه بود...اونقدری که من دیگه تصمیم گرفتم سوپام رو بدون رب گوجه درست کنم😂😍 #سوپ
سوپ جو و شلغم
بسیاااار خوشمزه بود...اونقدری که من دیگه تصمیم گرفتم سوپام رو بدون رب گوجه درست کنم😂😍 #سوپ
مراحل تهیه
- 1
جو رو از شب قبل نم کرده بودم....جو رو ریختم داخل قابلمه ب همراه مقدار زیادی اب(اب رو همین ابتدا زیاد بریزید ک هی نخواد بهش اب اضافه کنید) و ب همراه مرغ ها و پیاز نگینی یا رنده شده...(مرغ باید ب همراه جو پخته شه بعد دربیارید و استخونهارو جدا کنید و گوشتش رو ریش ریش کنید)
- 2
درب قابلمه رو میگذاریم و میریم سراغ هویج ها تا هویج رو رنده میکنیم آب به جوش میاد و هویج رو میریزیم داخل قابلمه....و درب قابلمه رو میذاریم....و شعله رو متوسط رو به کم میگذاریم...
هر یه ربع یه بار بهش سر بزنید و هم بزنیدش تا ته نگیره... - 3
بعد از اینکه دیدید کمی لعاب انداخت مرغ ها رو دربیارید و ریش ریش کنید و از استخون جدا کنید، شلغم رو پوست بگیرید و بعد رنده ش کنید و به همراه مرغ ها بریزید داخل قابلمه و باز کمی زردچوبه، دو سوم لیوان سبزی و دو قاشق برنج رو هم بهش اضافه و بهم بزنید و دربش رو بذارید....
- 4
و اگر احساس کردید آبش کمه میتونید بهش کمییی آب جوش اضافه کنید....در انتها هم مزه ش کنید و اگر بی مزه بود بهش نمک و یک قاشق و نیم آبلیمو اضافه و بعد از پنج دقیقه زیرش رو خاموش کنید...عاااالی میشه😍😍😍
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (5)