خوراک تن ماهی 🐟
خیلی خوشمزه بود . جای همگی خالی😍
مراحل تهیه
- 1
سیب زمینی ها رو نگینی خر کنید و در کمی روغن سرخ کنید
- 2
پیاز را هم نگینی خرد کنید و بعد از سیب زمینی ، آن را در روغن سیب زمینی تفت دهید
- 3
حالا تن ماهی رو به پیاز سرخ شده اضافه کنید و با قاشق تکه های بزرگ تن ماهی رو ریز کنید.
- 4
مواظب باشید نسوزه
- 5
حالا رب گوجه فرنگی را اضافه کنید و دوباره تفت دهید.
نکته: روغن تن ماهی رو بگیرید تا مثل غذای من چرب نشه.
منم روغنشو گرفتم ولی باز چربه 😣 - 6
حالا کنسرو لوبیا رو اضافه کنید و مخلوط کنید
- 7
بعد نصف یه لیوان فرانسوی آبجوش اضافه کنید و شعله رو خیییییلی ملایم کنید بذارید تا یکدست بشه.
حواستون باشه آب زیاد اضافه نکنید.
- 8
بعد از اینکه غلیظ شد (معمولا بعد از 5_6 دقیقه غلیظ میشه) زیرشو خاموش کنید و سیب زمینی هایی که اول سرخ کردین رو بهش اضافه کنید.
- 9
امیدوارم لذت ببرید.
نوش جان😙
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/14925887





نظرات