کیک اسفنجی
کیک تولد همسرجان😍
مراحل تهیه
- 1
سلام دوستان
ابتدا زرده و سفیده را ازهم جدا میکنیم
در ظرفی سفیده را اینقدر هممیزنیم تا وقتی ظرفو برگردوندیم سفیده نریزه و رد مره همزن رو سفیده باشه نصف شکر راهم اضافه میکنیم - 2
در ظرفی دیگر زرده را هم زده تا کشدار شور باقیمانده شکر و وانیل و طعم دهنده آب جوش رو میریزیم
آرد و بیکینگ پودرو الک کرده ۳ بار - 3
در اینجا سفیده را به زرده اضافه کرده آرد وبیکینگ پودرو در ۳ مرحله اضافه میکنیم
هم میزنیم تا یکدست بشه کف قالبو چرب کرده
در فر در دمای ۱۸۰ بمدت ۴۰ دقیقه قرار میدیم
بعد به دلخواه تزئین میکنیم
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/15686936




نظرات (3)