چیزکیک انار

#سراشپز_طلایی
#قصه_یلدا
#یلدا_۱۴۰۰
خب رسیدیم به درازترین شب سال،شب چله یا همون شب یلدا
والا قبلا تکنولوژی نبود،تجمل گرایی نبود،بجاش صفا بود،یکدلی بود،مهربوني بود
امسال متاسفانه شرایط خیلی سخت تر شده،
تورم،گرانی و و و
خدا هیچ پدری رو شرمنده خونوادش نکنه
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
اینم بگم هنوز کف قالب کمربندی رو جدا نکردم تو عکسایی که گرفتم،یادم رفته بود
چیزکیک انار
#سراشپز_طلایی
#قصه_یلدا
#یلدا_۱۴۰۰
خب رسیدیم به درازترین شب سال،شب چله یا همون شب یلدا
والا قبلا تکنولوژی نبود،تجمل گرایی نبود،بجاش صفا بود،یکدلی بود،مهربوني بود
امسال متاسفانه شرایط خیلی سخت تر شده،
تورم،گرانی و و و
خدا هیچ پدری رو شرمنده خونوادش نکنه
🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
اینم بگم هنوز کف قالب کمربندی رو جدا نکردم تو عکسایی که گرفتم،یادم رفته بود
مراحل تهیه
- 1
اول بيسكوييت رو با غذا ساز پودر و با كره آب شده مخلوط ميكنيم و ميريزيم داخل قالب کمربندی و با ته استكان ميكوبيم و صافش ميكنين،ميزاريم يك ساعت تو يخچال،
- 2
پودر ژلاتين رو با نصف ليوان آب سرد ميكس ميكنيم و بنماري ميكنيم،خامه و پنير خامه اي رو با همزن ميزنيم وپودر قند الك شده و وانيل رو بهش اضافه ميكنيم و مخلوط ميكنيم،در آخر ژلاتين رو اضافه و خوب مخلوط ميكنيم و ميريزيم رو بيسكوييت ها،و ميزاريم تو يخچال،
- 3
پودر ژله انار رو با يه ليوان آب داغ ميكس و ميزازاريم رو حرارت غير مستقيم،كامل كه حل شد يه ليوان آب سرد رو اضافه و ميزاريم تو يخچال تا نيم بند بشه،يكم ك خودشو گرفت با انار دون شده ميكس و ميريزيم داخل قالب روي خامه،ميزاريم داخل يخچال،بعد از دو ساعت ميتونين از داخل قالب جدا كنين و سرو كنين،نوش جان
- 4
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر













نظرات (26)