پنکیک ساده

زمانی که اینستا اینا زیاد بین عموم مردم نبود، دستور این پنکیک ساده رو از گوگل برداشته بودم، و خب انقد ساده و بی قر و فره که چندین ساله دارم ازش استفاده میکنم 😊🌺
پنکیک ساده
زمانی که اینستا اینا زیاد بین عموم مردم نبود، دستور این پنکیک ساده رو از گوگل برداشته بودم، و خب انقد ساده و بی قر و فره که چندین ساله دارم ازش استفاده میکنم 😊🌺
مراحل تهیه
- 1
شکر، آرد، بکینگ پودر و نمک رو مخلوط میکنیم.
- 2
تخم مرغ، کره نرم شده و شیر رو هم اضافه میکنیم و با همزن دستی خوب هم میزنیم تا مایع رقیقمون درست شه. در صورت تمایل میتونین خیلی کم رنگ خوراکی هم اضافه کنین.
- 3
تابه ترجیحا نچسب رو روی حرارت میذاریم، نیازی به کره یا روغن نیست ولی درصورت تمایل میتونین با کره تابه رو چرب کنین.
- 4
یک ملاقه از مایع داخل تابه بریزید، وقتی دورش حباب زد و وسطش کمی سفت شد اون رو برگردونین، اولین پنکیک کمی دیر خودش رو میگیره ولی حواستون باشه پنکیک های بعدی زود سرخ میشن.
- 5
این مقدار حدود ۷ ۸ تا پنکیک میده اگه با ملاقه کوچیک مواد بریزید، من برای هر نفر دو تا پنکیک میذارم و بین پنکیک ها عسل میمالم و موز میچینم، میتونین مثل این عکس حالت کیک چند لایه هم درست کنین، این عکس کمی رنگ خوراکی قرمز هم داره. نوش جان
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات