مراحل تهیه
- 1
تخم مرغ + شکر + وانیل را با همزن ده دقیقه میزنیم در یک جهت دورانی ؛ شیر را + میکنیم + روغن را + میکنیم ؛ در آخر آرد و بکینگ پودر را که سه بار الک کردیم را در دو مرحله + میکنیم ؛
- 2
فر را از یک ربع قبل با درجه 175 فارنهایت روشن میکنیم ته قالب را کاغذ روغنی میاندازیم دور قالب را چرب میکنیم مایه کیک را در قالب میریزیم و مقداری از مایه را نگه میداریم و با یک قاشق مرباخوری کاکائو مخلوط میکنیم و روی کیک میریزیم و با خلال دندان طرح میدهیم و به مدت 30 دقیقه کیک آماده است.
- 3
در نهایت زمانی که کیک گرم است با چنگال جند سوراخ در کیک ایجاد میکنیم و 2 قاشق غذا خوری آب و 1/4 پیمانه شکر را که از قبل جوشیده شده و رقیق و سرد است روی کیک گرم میریزم؛؛
- 4
نوش جون
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/5919193




نظرات