مراحل تهیه
- 1
ابتدا در یه ظرف ذرت را ریختم و رو حرارت قرار دادم. کمی که شروع کرد به حباب زدن قارچ رو اضافه کردم و بعد که قارچ و ذرت کامل پخته شدن پنیر پیتزا ریختم و مدام هم زدم تا پنیر کاملا آب بشه و در آخر هم آویشن و نمک و سس هزار جزیره و فلفل سیاه و قرمز و کمی پونه ریختم و خوب با هم مخلوط کردم و سیب زمینی خلالی ریختم و سرو کردم. نوش جونتون
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/7310748




نظرات