کوکی نسکافه ای من
طبق دستور فاطمه حسنی جان
مراحل تهیه
- 1
ابتدا آرد و و کاکائو و نمک را الک کنید و نسکافه را اضافه کنید
- 2
بعد شکر و تخم مرغ و وانیل رو با هم زن انقدر بزنید تا کرمی شود بعد
- 3
ماست را با بکینگ پودر مخلوط کنید و روغنم به ماست اضافه کنید و با همزن مخلوط کنید و بعد آرد رو کم کم اضافه کنید و ورز بدهید تا خمیر نسبتا سفت تر از خمیر کیک بدست بیاد
- 4
توجه کنید مواد بیسکویت را خوب هم بزنید و به مدت نیم ساعت در فریزر قرار بدهید و فر را با دمای ۱۸۰ خوب گرم کنید و در طبقه وسط باید قرار بگیره
- 5
بعد از استراحت خمیر در فریزر سینی فر را کاغذ پهن کنید. از مواد به اندازه گرده کوچک بردارید و کف دست پخش کنید و روشو هر چی دوست دارید گردو کشمش چیپس شکلات تخم افتاب گردان یا بادام روی کوکی بزارید. در سینی با فاصله قرار دهید و به مدت ۱۵ دقیقه در فر بزارید من چون یه کم بزرگتر درست کردم ۲۰ دقیقه تو فر گذاشتم
- 6
توجه کنید من برای اینکه خمیر به دستم نچسبه دستم را کمی مرطوب میکردم و خمیر بر میداشتم
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر




نظرات (3)