اسنک مقوی و خوشمزه😋
#بوقت سحری منو همسرجان
مراحل تهیه
- 1
ابتدا شیره و ارده رو به میزان دلخواه بستگی به ذائقه ی خودتون داره (من مساوی ریختم که خیلی شیرینی شیره دل رو نزنه) با هم مخلوط میکنیم و خوب هم میزنم
- 2
سپس روی یه نون تست یه لایه از موادمون رو میریزم و کنجد میپاشیم و نون دیگه رو میزاریم روش. بعدشم میچینیم تو اسنک ساز و چند لحظه میزازیم داغ و یکم برشته بشه
- 3
در آخر هم میتونید شکلات آب کنید و برای تزئین روش بریزید یا از باقی مونده ی موادتون بریزید روش به همین راحتی😊 نوش جان❤
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/8830391




نظرات