مراحل تهیه
- 1
شیر، شکر، پودر کاکائو و آرد را خوب مخلوط میکنیم که یکدست بشه
- 2
مایع مون رو داخل قابلمه میریزیم و روی گاز قرار میدهیم و تا موقعی که بجوش بیاد باید هم بزنیم که ته نگیره، وقتی که بجوش اومد و غلظتش مثل فرنی شد کره رو اضافه میکنیم هم میزنیم که کره ذوب بشه و از روی گاز برمیداریم
- 3
کف ظرفمون رو ی ردیف بیسکوییت میچینیم و روش رو با مایع میپوشونیم و باز هم بیسکوییت میچینیم و... اینکار را تا تموم شدن مواد ادامه میدیم
- 4
لایه آخر باید مواد کاکائویی باشه و چند تا بیسکوییت خرد میکنیم و روش میپاشیم و با هرچی که دوست داشتین تزیین میکنیم
- 5
ظرفمون رو داخل یخچال بمدت ۴ ساعت میذاریم ولی توجه داشته باشین اگه عجله ندارین بذارین یک روز بمونه که بسیار خوشمزه تر میشه بعد میتونین برش بزنید و نوش جان کنید
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/9211390




نظرات (2)