مراحل تهیه
- 1
پودر ژلاتین رو با نصف فنجون آب سرد مخلوط کنید بذارید بن ماری حل بشه کاملا، شکر وشیر را روی حرارت بذارید شکر که حل شد بردارید و بذارید خنک شه.
- 2
ژلاتین را اضافه کنید سپس خامه رو با چنگال میزنیم تا باز بشه، وقتی کاملا با محیط هم دما شد و شیر هم از داغی افتاد خامه رو اضافه میکنیم و با هم خوب مخلوط میکنیم
- 3
و وانیل را هم اضافه کرده و داخل قالب مورد نظر میریزیم و میزاریم داخل یخچال تا ببنده.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/9491724




نظرات