Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Την έφτιαξα περίμενω να κρυώσει για να σας στείλω εντυπώσεις!
vi sugar
vi sugar @vi_sugar
Φαίνεται ήδη καταπληκτική! Θα περιμένω και μετά τη δοκιμή 😊
Βασίλω
Βασίλω @vasilomitor
Καλησπέρα ! Ξέχασα να στείλω ! Με ξεμυαλισε η γεύση ! Πάρα πολύ ωραία και Ζουμερη τόσο όσο ! Άρεσε και στη μαμά μου που είναι δύσκολη πελάτισσα 😂 μόνο που δεν εψησα τα φύλλα. Τα άφησα να ξεραθούν απλωμένα στο τραπέζι! Φύλλο είχα Βηρυτού ! Ευχαριστούμεεεεεε
vi sugar
vi sugar @vi_sugar
Ωραίες παραλλαγές και ενδιαφέρουσες, μπράβο