
Comments on
Chocolate Frosting(Cake or Cupcakes Frosting)

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Welcome to cookpad family ❤️
Keep sharing your delicious recipes 😋
If you have any question you can ask me I am ambassador here 🙂
Keep sharing your delicious recipes 😋
If you have any question you can ask me I am ambassador here 🙂

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Ab ap apni profile open karen wahan create recipe pe jayen.jo b dish banai uski ek achi title pic lagayen phir story section me us dish k related likhen ya agar apnay kisi competition me part lia hai to us k according # likhen phir jahan time likha hai wahan ap cooking time dein k itni dair me ready hogi.kitnay logo ko serve hogi wo mention karen.
Ab ingre with proper quantity likhen ek ek kar k.
Phir step by step recipe likhen agar step ki picz hai wo b dein.ek step me ek step likhen phir 2 is tarah jaB recipe complete hojaye to ek bar read kar lein kuch reh na gaya ho.phir publish pe jayen r ok karen apki recipe Cookpad pe publish hojayegi.
Enjoy cooking n sharing
Ab ingre with proper quantity likhen ek ek kar k.
Phir step by step recipe likhen agar step ki picz hai wo b dein.ek step me ek step likhen phir 2 is tarah jaB recipe complete hojaye to ek bar read kar lein kuch reh na gaya ho.phir publish pe jayen r ok karen apki recipe Cookpad pe publish hojayegi.
Enjoy cooking n sharing

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Competition k according dish banaye us k sub rules follow karen us competition ka # likhen r post kar dein with ur recipe

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Ap cookpad facebook group me hain???warna jab ap app open karengi to kuch banners chal rahe honge un pe click karengi to apko details mil jayengi

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Nowadays as sach kio competition ho nh Raha wesy fb group ma apko mil jati ha competition ki information

Shagufta Sheikh @Shaguftachefvision
Different competition aty rehty ha iski update apko fb group ma is k ilawa website banners ma or admin bh inbox k through day deti ha

