

Βασίλω @vasilomitor
Δεν ήξερα αν πρέπει να βάλω λεπτη η χοντρή ζύμη στον πάτο του τσερκι . Έβαλα λεπτή σχετικά στρώση γιατί φοβήθηκα μην μου μείνει άψητο λόγω της υγρασίας από την μαρμελαδα.

Χριστιάννα Λ. @xristiannascooking_
Βάζουμε τόση οση να καλύψει την ταρΤιερα μας . Κ την υπόλοιπη για τις λωρίδες ..


