
Comments on
Pizza dough

Amber Fawad @cook_20330154
kasy save karna h pizza dough ko adha pka Kar ky bas dough Rise hone ky bad freez Kar dain plx dteail Sy btain dear

Sadaf Nouman @sadaf2010
Dough ki kasi bi container main ya wrap paper main fold kar ka rakh dy or use karny sa 1 hour pahly nekal ly bas
Or half cook wala main na kabi try nai kya mujy lagta ha asy pizza hard ho jy ga or teak sa rise bi nai hoga
Or half cook wala main na kabi try nai kya mujy lagta ha asy pizza hard ho jy ga or teak sa rise bi nai hoga

Amber Fawad @cook_20330154
Freez sy nikla Howa dough Wala piza osi tarha pholy ga
Jasy ham normal bnaty Hain 🤔
Jasy ham normal bnaty Hain 🤔

Sadaf Nouman @sadaf2010
Jee ya main na khud kafi bar banya ha is ly hi share kya app sab sa 😍😍





