مراحل تهیه
- 1
شیر و پودر کرم کارامل را روی حرارت میذاریم تا وقتی که دونه هاش کاملا حل بشه. سپس گاز را خاموش میکنیم
- 2
بیسکوییت پتی بور را در ظرفی خرد کرده و به موادمون اضافه میکنیم و مواد و میکس کرده سپس خامه را اضافه میکنیم و باز هم میکس میکنیم و مواد و داخل ظرف ریخته و در یخچال میذاریم تا خنک بشه و به دلخواه تزیین میکنیم.(من برای تزیین از کرم کاراملی که توی خود بسته بود باز کردم و روش ریختم)
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/26100175






نظرات