صدور دجاج بالزبادي في الفرن مع رز بالكاري والزبيب 😍😋

OM. Mohamed @cook_12276672
وجبه خفيفه وتصلح لاصحاب الدايت
صدور دجاج بالزبادي في الفرن مع رز بالكاري والزبيب 😍😋
وجبه خفيفه وتصلح لاصحاب الدايت
الخطوات
- 1
هنغسل الفراخ كويس وبعدين نعمل الخلطه نحط الزبادي على البهارات كلها والليمون والزيت ونسيبها ساعتين وندخلها الفرن على درجه حراره 200 على الشبكه بتاعت الفرن
- 2
نعمل الرز في حله على النار نحط شويه زيت وننزل بالرز وبعدين نحط البهارات ونقلب شويه وبعدين ننزل بالماء المغليه كل كوب رز عليه كوبين ماء يغلي شويه نخفف النار خالص ونغطيه اول ما يبتدي يتشرب نحط الزبيب ونغطي تاني لحد ما يستوي وبالهنا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/sa/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/9360275




التعليقات (6)