Το μαγειρεψα ακριβως οπως στη συνταγη.Μου αρεσει γιατι το φτιαχνεις ευκολα και ειναι πολυ εντυπωσιακο!Το αγαπημενο φαγητο των παιδιων μου και οχι μονο! Το λατρευουμε! Ευχαριστουμε πολυ για την συνταγη!,,,
Για δωράκι!
Πολύ αφράτο! Έβαλα λιγότερο κακάο και πρόσθεσα σταγόνες σοκολάτας!