Smscookpad
Smscookpad @smscookpad
منم درست کردم طعم عالی ولی کمی چسب ناکه .میزاری دهن اب میشه 😊
e.l.h.a.m.v.a.f.a.d.a.r
e.l.h.a.m.v.a.f.a.d.a.r @elham_vafadar
نوش جان چند ساعتی داخل یخچال نگهداری بشه
Smscookpad
Smscookpad @smscookpad
۵ساعت موند .ولی کش دارشدبعداینکه دراوردم .ممنون