مراحل تهیه
- 1
عزیزان اول روغن و پودر قند رو به همین میزنیم تا کرم رنگ و پوک و سبک بشه تقریبا ۷ دقیقه بعد وانیل رو اضافه میکنیم هم میزنیم و روغن مایع رو اضافه میکنیم مخلوط میکنیم و آرد حتما الک شده رو کم کم اضافه میکنیم و هم میزنیم تا خمیر لطیفی به دست بیاد خمیر باید طوری باشه که از داخل ماسوره بیرون بیاد
- 2
اگر خمیر سفت بود مقدار خیلی کمی روغن مایع اضافه کنید.خمیر رو به سه قسمت کنید به یکی زعفران و ببینی پودر کاکائو میزنیم یک قسمت خمیر هم که سفید هست..فر رو از قبل با دمای ۱۸۰ روشن میکنیم. ومواد رو با قیف
- 3
در سینی فر میذاریم و تخم خرفه برای تزئین رو ی شیرینیها می ریزیم و سینی رو به مدت ۲۰ دقیقه در طبقه وسط فر میذاریم.وقتی سینی رو از فر بیرون میارید تا خنک شدن شیرینی ها به اونا دست نزنید چون خیلی لطیفه و خرد میشه.شیرینی بهشتی خوشمزه آمادست.نوش جان.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر










نظرات (13)