اللبن المكثف او صوص السينابون

قناه يوتيوبي.. يلا نبتدي مع بعض @bon_ony
اللبن المكثف او صوص السينابون
الخطوات
- 1
اول خطوه هاحط السكر ف الخلاط واخلطه بحيس يبقي بودره شويه وبعدين هاضيف اللبن البودره والزبده والفانيليا والمايه بس المايه هاضيفها بالتدريج لحد ما اوصل للقوام المطلوب
- 2
ملحوظه ع السريع لما بيتحط فىالتلاجه بيتقل فا ماتخليش قوامه تقيل خالص بس كدا حطي الكميه ف برطمان وحطيها ف التلاحه واستخدميه بعد كدا
كلمات ذات صلة
وصفات مشابهة
وصفات ننصحك بمشاهدتها
https://cookpad.wasmer.app/eg/%D9%88%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%AA/12237112



التعليقات (3)