شکلات پاستیلی
مراحل تهیه
- 1
اول شکلات تخته را ذوب کنید(من از ۶۰ درصد تلخ استفاده کردم میتونید تلخی آن را تغییر دهید یا از شکلات چیپسی استفاده کنید) بهتره که بن ماری کنید چون ممکنه روی حرارت مستقیم خراب بشه
- 2
بعد قالب مورد نظر را آماده کنید تا نصف آن شکلات بریزید و روی صفحه مشبک آن را برگردانید تا کل شکلات خالی شود و دور قالب را تماما شکلات آغشته کرده باشد
- 3
بعد در یخچال قرار دهید تا بسته شود
حالا پودر ژله و آب را با هم مخلوط کنید و روی و مثل شکلات رو حرارت بگذارید تا خوب پودر ژله حل شود
بعد گلوکز را اضافه کنید تا کامل حل شود - 4
حالا قالب را که شکلات ها کاملا خود را گرفتند از یخچال خارج کنید تا ۳/۴ قالب را ژله بریزید و رو آن شکلات بریزید
تمام قالب ها را پر کنید و در فریزر بگذارید حدود دو ساعت تا خودش را کامل بگیرد و میل کنید - 5
بهتره که بعد از دو ساعت شکلات ها را که از فریزر خارج میکنید آن را بگذارید در یخچال
هم دیگه یخ نیست و هم وقتی در دست میگیریم دستمان شکلاتی نمیشود - 6
نوش جان
امیدوارم از دستورم خوشتان آمده باشد و درست کنید و کوک اسنپ بفرستید
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر









نظرات