دسر کدو حلوایی و موز (راحت و به صرفه)

دسر کدو حلوایی و موز (راحت و به صرفه)
مراحل تهیه
- 1
ابتدا پوست کدو رو میگیریم،به صورت تکه های کوچک برش میزنیم دانه هاشو جدا میکنیم و با نصف لیوان آب اجازه میدهیم بپزه
- 2
ژلاتین و به صورت بنماری آماده میکنیم و وقتی کدو پخت با گوشتکوب برقی یا میکسر پوره اش میکنیم، و حالا ژلاتین بنماری شده، شکر، وانیل، خامه و شیر و گلاب و زعفران و به پوره کدو اضافه میکنیم و دوباره میکس میکنیم
- 3
حالا کف ظرف مورد نظر و بیسکویت پتی پور میگذاریم و حتما بیسکویت و در حد یک ثانیه تو شیر خیس میکنیم بعد کف ظرف میچینیم،
- 4
بعد روی بیسکویت ،موز ورقه ای نازک چیدم و گردوی خرد شده ریختم، و حالا یه لایه از مواد مون که حسابی میکس شده رو ريختم،
- 5
دوباره لایه بعدی بیسکویت پتی پور که با شیر به لحظه خیس کردم، بعد موز و گردوی خرد شده و مواد پوره..همینطور ادامه میدیم تا ظرف دسر پر بشه، (اگه ظرف دسرتون بزرگ بود،مواد پوره شده کم بود میتونید به جای یه لایه بیسکویت پتی پور دولایه بیسکویت پتی پور بگذارید،)
- 6
از موز حلقه ای شده نازک، میتونید به دیواره ظرف بزنید و بعد کل سطح و با مواد پوره شده پر کنید، ظرف و بذارید یخچال تا دسر خودشو بگیره، و در آخر با موز، پودر پسته یا گردوی خرد شده، و شکلات رنده شده تزیین کنید،
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر












نظرات (5)