ترشی کیوی

mina @cook_38643817
"برای اولین بار درست کردم،در عین سادگیش فکر نمیکردم اینقدر خوشمزه بشه و خداروشکر خانواده ام هم دوست داشتن"🥝
ترشی کیوی
"برای اولین بار درست کردم،در عین سادگیش فکر نمیکردم اینقدر خوشمزه بشه و خداروشکر خانواده ام هم دوست داشتن"🥝
مراحل تهیه
- 1
کیوی ها را پوست گرفته و حلقه ای برش می زنیم (کیوی های ترجیحا سفت باشند و برش ها نه خیلی نازک نه خیلی ضخیم).
- 2
کیوی ها را درون شیشه تمیز و خشک می ریزیم و روی آن ها را با سرکه (سرکه ای که استفاده می کنید سعی کنید سرکه سفید نباشه) پر می کنیم،روی کیوی ها را نمک و شکر میپاشیم و در شیشه را محکم میبندیم.
- 3
در جای خنک نگهداری بشه و بعد از دو هفته میتوانید استفاده کنید.
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر
https://cookpad.wasmer.app/ir/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%BA%D8%B0%D8%A7/26128159




نظرات (4)