
پنکیک سپیده پز😋
مراحل تهیه
- 1
به نام خدا🍁🕊
ابتدا موادی که یخچالی هستند مثل کره ، شیر و تخم مرغ را از یخچال خارج می کنیم و کنار می گذاریم تا با دمای محیط هماهنگ شوند و کره به مرور زمان نرم و ذوب شود - 2
کاسه ای بزرگ آرد و شکر،بکینگ پودر و نمک را می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم.
- 3
تخم مرغ را در کاسه ای می شکنیم و با چنگال به طور مداوم هم می زنیم تا بافتش جدا شود و شیر را به آن اضافه می کنیم و کره آب شده را هم اضافه میکنیم و با همزن می زنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند و به مخلوط آرد و شکر و …اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست شوند.
- 4
تخم مرغ را در کاسه ای می شکنیم و با چنگال به طور مداوم هم می زنیم تا بافتش جدا شود و شیر را به آن اضافه می کنیم و کره آب شده را نیز می افزاییم و با همزن می زنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند و به مخلوط آرد و شکر و …اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست شوند.
- 5
تخم مرغ را در کاسه ای می شکنیم و با چنگال به طور مداوم هم می زنیم تا بافتش جدا شود و شیر را به آن اضافه می کنیم و کره آب شده را نیز می افزاییم و با همزن می زنیم تا مواد کاملا مخلوط شوند و به مخلوط آرد و شکر و …اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم تا یکدست شوند.
- 6
حالا اجازه می دهیم تا پن کیک پس از اینکه سریع خودش را گرفت شروع کند به سوزن سوزن شدن تا سرخ شود.پن کیک بسیار راحت از تابه جدا می شود.لبه پن کیک را بالا می دهیم و کف آن را نگاه می کنیم اگر سرخ شده بود و به رنگی قهوه ای روشن شده بود آن را با کفتگیر بر می گردانیم تا طرف دیگر آن نیز طلایی شود و در بشقاب قرار می دهیم.
- 7
می توانید پن کیک ها را روی یکدیگر بچینید و لا به لای آن ها از عسل،مربا،نوتلا یا انواع میوه توت فرنگی یا موز استفاده کنید و یا جداگانه در بشقاب بگذارید و روی آن را با عسل یا مربا تزئین کنید و سریعا (پن کیک سرد زیاد طعم دلپذیری ندارد)نوش جان کنید.
- 8
تماممم شددددددد
نوش جونتون😊👏
کلمات کلیدی
دستورهای مشابه
دستورهای پیشنهادی بیشتر



نظرات (2)