Το ψωμί του εγκλεισμού!! (χωρίς προζύμι)

Το ψωμί του εγκλεισμού!! (χωρίς προζύμι)
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε μια λεκάνη ρίχνουμε το μισό νερό, μαγιά, ζάχαρη και 3 κ.σ. από το αλεύρι. Ανακατεύουμε να διαλυθεί η μαγιά και αφήνουμε να δράσει και να αφρίσει 10'
- 2
Προσθέτουμε το υπόλοιπο αλεύρι, το αλάτι και το νερό σιγά σιγά. Ζυμώνουμε για 10' τουλάχιστον και αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί σκεπασμένη 30'.
- 3
Ξαναζυμώνουμε για άλλα 5 λεπτά. Για να διαπιστώσουμε ότι δε θέλει άλλο ζύμωμα, κάνουμε μια λακκουβίτσα με το δάχτυλο. Αν παραμείνει η λακκούβα είναι έτοιμο.
- 4
Πλάθουμε 3 καρβέλια και τα τοποθετούμε σε ταψί καλυμμένο με λαδόκολλα. Σκεπάζουμε με πετσέτα καλά, αφήνουμε σε ζεστό μέρος του σπιτιού για 1,5 ώρα ώσπου να διπλασιαστεί ο όγκος του.
- 5
Βρέχουμε τα καρβέλια ελαφρώς. Τα χαράσσουμε και τα ψήνουμε στους 200oC για 30'
- 6
Όταν τα βγάλουμε από το φούρνο τα αλείφουμε ελαφρώς με νερό και σκεπάζουμε με μια πετσέτα για να μαλακώσει η κόρα για 10'
- 7
Καλή επιτυχία !!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια (5)