Νηστίσιμα ταρτάκια με σοκολάτα!

Εδώ και καιρό μου χε καρφωθεί να κάνω τη συγκεκριμένη συνταγή, απ την ώρα που είχα δει τα νηστίσιμα ταρτάκια μήλου της @Zou_irini. Η ζύμη για τα ταρτάκια είναι ίδια, αλλά χρησιμοποιώ τη μισή δόση γιατί τα θέλω πιο λεπτά.
@artist_ea και @Areti εξαιρετικά αφιερωμένα!
#νηστίσιμα #vegan
Νηστίσιμα ταρτάκια με σοκολάτα!
Εδώ και καιρό μου χε καρφωθεί να κάνω τη συγκεκριμένη συνταγή, απ την ώρα που είχα δει τα νηστίσιμα ταρτάκια μήλου της @Zou_irini. Η ζύμη για τα ταρτάκια είναι ίδια, αλλά χρησιμοποιώ τη μισή δόση γιατί τα θέλω πιο λεπτά.
@artist_ea και @Areti εξαιρετικά αφιερωμένα!
#νηστίσιμα #vegan
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Για τη ζύμη : σ ένα μπολ ανακατεύουμε με σύρμα το χυμό, το ξύσμα και τη ζάχαρη ως να λιώσει. Προσθέτουμε το λάδι και σταδιακά το αλεύρι ως να ομογενοποιηθεί το μείγμα.
- 2
Λαδώνουμε τις θήκες απ τα μάφιν και απλώνουμε με τα δάχτυλα τη ζύμη στον πάτο και στα πλαϊνά - μας νοιάζει να είναι όσο πιο λεπτή γίνεται.
- 3
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180°C αέρα ως να ροδίσουν (περίπου 20λεπτα). Αφήνουμε να κρυώσουν καλά.
- 4
Για την κρέμα : σπάμε σε κομμάτια την κουβερτούρα και την τοποθετούμε σ ένα μπολ.
- 5
Ζεσταίνουμε καλά το γάλα και το ρίχνουμε πάνω απ την κουβερτούρα. Ανακατεύουμε με σπάτουλα σιλικόνης ως να πάρουμε μια σοκολατένια κρέμα.
- 6
Γεμίζουμε τα ταρτάκια με την κρέμα, στολίζουμε με τρούφα και ξηρούς καρπούς και διατηρούμε στο ψυγείο. (μετά από 2 ώρες περίπου έχει σφίξει η κρέμα και είναι έτοιμα για κατανάλωση).
- 7
Καλή επιτυχία και καλή όρεξη!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια (17)