Σιροπιαστό γλυκό με γεύση μελιού χωρίς όμως μέλι, χωρίς δηλαδή τις θερμίδες του παχυντικού μελιού!

Η συνταγή προέκυψε από ένα πείραμα που έκανα προκειμένου να σιροπιάσω ένα αυτοσχέδιο γλυκάκι. Η ένωση τριών υλικών και συγκεκριμένα, του στιγμιαίου καφέ freddo espresso, του μπαχαρικού κανέλα και της ζάχαρης στέβια, έδωσαν ακριβώς τη γεύση ενός σιροπιού από μέλι, χωρίς μέλι!
Πολύ χρήσιμη ανακάλυψη για τα δικά μου αυστηρά διαιτητικά γλυκά από τα οποία έχω αποκλείσει το υγιεινό μεν, πλην όμως παχυντικό μέλι, ανοίγοντας μου δυνατότητες να εντάξω τη γεύση μελιού σε επόμενα δημιουργήματα.
Σιροπιαστό γλυκό με γεύση μελιού χωρίς όμως μέλι, χωρίς δηλαδή τις θερμίδες του παχυντικού μελιού!
Η συνταγή προέκυψε από ένα πείραμα που έκανα προκειμένου να σιροπιάσω ένα αυτοσχέδιο γλυκάκι. Η ένωση τριών υλικών και συγκεκριμένα, του στιγμιαίου καφέ freddo espresso, του μπαχαρικού κανέλα και της ζάχαρης στέβια, έδωσαν ακριβώς τη γεύση ενός σιροπιού από μέλι, χωρίς μέλι!
Πολύ χρήσιμη ανακάλυψη για τα δικά μου αυστηρά διαιτητικά γλυκά από τα οποία έχω αποκλείσει το υγιεινό μεν, πλην όμως παχυντικό μέλι, ανοίγοντας μου δυνατότητες να εντάξω τη γεύση μελιού σε επόμενα δημιουργήματα.
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Πρώτα παίρνω τον χυμό από τα πορτοκάλια και χτυπάω και τα τέσσερα αυγά. Σε ένα λεκανάκι ρίχνω τον χυμό, τα αυγά, το αραβοσιτέλαιο, τη ζάχαρη και ανακατεύω. Έπειτα ρίχνω το αλεύρι και ανακατεύω πάλι μέχρι να γίνει ένα αραιό μείγμα (Ίσως χρειαστεί και ελάχιστο νεράκι αν βγει πηχτό).
Τοποθετώ αντικολλητικό χαρτί σε ένα πυρεξάκι, αδειάζω το μείγμα, και το φουρνίζω στους 180 με 200 βαθμούς. Δεν πρέπει να ξεροψηθεί αλλά να βγει από τον φούρνο αφράτο.
- 2
Αφού το βγάλω από το φούρνο, το αφήνω να κρυώσει, αφαιρώ το αντικολλητικό χαρτί και ξαναβάζω το γλυκό στο πυρέξ πιρουνίζοντας το για να υποδεχτεί το σιρόπι.
- 3
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ: Σε ένα κατσαρολάκι βάζω την ενδεδειγμένη ποσότητα νερού, freddo espresso, κανέλα και στέβια, και το αφήνω να πάρει λίγο βράση. Όχι πολύ για να μην εξατμιστεί μέρος της ποσότητας του.
- 4
Κατόπιν περιχύνω το σιρόπι στο γλυκό και το τοποθετώ στο ψυγείο. Κατά προτίμηση το καταναλώνω την επόμενη μέρα για να βγούνε στο μάξιμουμ τα αρώματα όλων των υλικών.
- 5
Σημειώσεις.
1) Ως κούπα ''δοσομετρητής'' των υλικών, εννοώ την κούπα ''γίγας'' που χρησιμοποιούμε για τον Nes Cafe. Κάτι πολύ μεγάλες.
2) Σε περίπτωση που τα αυγά αντικατασταθούν με μία κούπα νηστίσιμο φυτικό γάλα, αυξάνουμε λιγάκι την ποσότητα αλευριού για να μην έχουμε νερουλή ζύμη, ή το έχουμε υπόψη αναλόγως και βλέποντας.
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές



Σχόλια