
Σχόλια για
Καρβέλι με προζύμι !

Klairh ... @cook_21341428
Μπραβοοοοο Νεκτάριε ... Τέλειο !!! Με γραβιέρα συνοδευτικό και μελιιι..!!!

Nektarios N @Nektarios_03
Πραγματικά δν υπάρχει το συγκεκριμένο και όπως είπες με όλα αυτά δίπλα γραβιέρα και μέλι .....απλά τρως φαγητο !

Cleopatra @Cleopatra
Καλησπέρα. Το προζύμι το βάζεις κατευθείαν από το ψυγείο ή περιμένεις πρώτα να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου; ευχαριστώ πολύ

Nektarios N @Nektarios_03
Το βγάζεις από ψυγείο το προηγούμενο βράδι και το αναπιανεις με λίγο αλεύρι από την ποσότητα δλδ με 100 γρ και το αφήνεις να φούσκωσει και την άλλη μέρα ζυμώνεις ..έτσι το κάνω εγώ και ειναι τέλειο !!!!

Cleopatra @Cleopatra
Να το αναπιάσω καλύτερα με 100 γρ. αλεύρι ολικής; πόσο νεράκι βάζεις στο ανάπιασμα; τώρα ξεκίνησα την εξοικείωση μου με το προζύμι και ακόμα έχω πολλές απορίες 🤔

Nektarios N @Nektarios_03
Ωραία θα βάλεις 100 γρ και νερό τόσο ώστε να ειναι χυλός ως υφή !

Cleopatra @Cleopatra
Ως προζύμι χρησιμοποιείς ζυμάρι από προηγούμενο ζύμωμα; εγώ έχω χυλό που τον "ταΐζω" τακτικά και είναι σχετικά ρευστός. Το πρωί το έβγαλα από το ψυγείο και πριν από καμιά ώρα το τάισα. Θα ξεχωρίσω 250 γρ από αυτό και θα κάνω όπως μου υπέδειξες. Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Καλό βράδυ.
Σοφια Κονιδαρη @cook_9727879
Εάν δεν έχω ζυγαριά πως μπορώ να κάνω την μέτρηση????(για το προζύμι πιο πολύ)





