Καρβέλι με προζύμι !

Είπα να φτιάξω και εγώ ψωμί με την νέα τάση ψησίματος στην Γάστρα ...πραγματικά εξαιρετικό αποτέλεσμα !
Καρβέλι με προζύμι !
Είπα να φτιάξω και εγώ ψωμί με την νέα τάση ψησίματος στην Γάστρα ...πραγματικά εξαιρετικό αποτέλεσμα !
Οδηγίες μαγειρέματος
- 1
Σε μια λεκάνη βάζουνε τα Αλευρια και κάνουμε μια λακουβα στην μεση και ρίχνουμε το προζύμι το αλάτι την ζάχαρη, το ελαιόλαδο και το νερό, εάν τα ζυγίσετε δεν χρειάζεται κάτι άλλο, με λίγο ζύμωμα θα ξεκολλάει και θα είναι έτοιμο το ζυμάρι μας!
- 2
Αφήνουμε για 3 ώρες περίπου να φουσκώσει καλά και ξανά ζυμώνουμε για 1 λεπτό και δίνουνε το σχήμα που θέλουμε,ενώ ήδη έχουμε κάψει την γάστρα μαζί με το καπάκι στο φούρνο στους 200 βαθμούς,την βγάζουμε εκτός φούρνου και ρίχνουμε το ζυμάρι μας μέσα και ψήνουμε για 1 ώρα με καπάκι και άλλη 1/2 ώρα χωρίς !
- 3
Όταν το βγάλουμε το βρέχουμε ελαφρά το ψωμί μας να γίνει ακόμη ποιο τραγανό !!
Λέξεις-κλειδιά
Παρόμοιες συνταγές
Περισσότερες συνταγές




Σχόλια (19)