Σχόλια για

Μακαρόνια σουφλέ

Ηρω Ε.
Ηρω Ε. @cook_8462781
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΟΝ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΟΥΡΛΙΑ!!!!
tonia lar
tonia lar @cook_8460405
τελειο!μπραβο κερασακι!ενθουσιαστηκαν ολοι
mariav3k
mariav3k @1706mv
polu wraia einai na strwseis katw to uliko pou ftiaxnoume kadaifh afou prwta to exeis valei se ligo gala gia na malakwse ligo , oloi oi upoloiph sudagh paramenei hdia..einai 8eiko..
coco
coco @cook_8460742
Αμάν... ξελιγώθηκα βραδιάτικα! Φαίνεται πολύ σούπερ το σουφλέ και ζουμερό, όχι στεγνό που είναι τα περισσότερα σουφλέ με μακαρόνια. Μόνο και μόνο από την φωτό μου τρέξανε τα σάλια, οπότε άξια τα πιρουνάκια! Θα ικανοποιηθεί και ο ουρανίσκος μου όμως, όχι μόνο τα μάτια! :)
Κωνσταντίνα
Κωνσταντίνα @cook_8467958
Κάνω συχνά αυτή τη συνταγή.. Είναι νοστιμότατη!!!
thekla69
thekla69 @cook_8486805
ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.... ΑΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΠΡΑΒΟ!!!
eirinaki12
eirinaki12 @cook_8487016
ginetai na min balw mesa tomatopelte??? anti gi auto prepei na balw kati allo ygro gia na min stegnwsei??? sos
violetoula
violetoula @cook_8489424
Polu wraia suntagh gia latres twn makaroniwn k twn turiwn!!! Thn eftiaksa paramonh prwtoxronias k eixe megalh epituxia! H piperia dinei olh thn nostimia..! S\'euxaristoume pou th moirasthkes mazi mas!
@liki
@liki @cook_8459836
Δεν έχει άλλα πιρουνάκια να βάλω! Εκπληκτική! Αν και δεν είχα ριγκατόνι ούτε πένες κι έβαλα τριβολίνι, έγινε μούρλια νόστιμη! Ευχαριστώ!
kalamaraki
kalamaraki @cook_8455052
Νόστιμο γρήγορο κ εύκολο! Έβαλα δίκο τοματοπελτε κ μου άρεσε πολύ. Δεν είχα πιπεριές κ έβαλα μπιζελι κ λίγο καλαμπόκι. Ευχαριστούμε πολύ
Poodle!
Poodle! @cook_8467512
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε τις ποσότητες για τα μακαρόνια, τον ντοματοχυμό και την κρέμα γάλακτος; Όταν λέτε 1 πακέτο τι εννοείτε; Επίσης, για πόσα άτομα αναλογούν τα υλικά που γράφετε;
Candyman
Candyman @cook_8453258
Eimai foithths alla mageireuw kathimerina. Omws logw ellhpshs xronia akolouthw grhgores epiloges (ospria, kreatika katsarolas h fournou. H epilogh tou Soufle omws edwse to dikawma gia apolaush ston ouranisko mou! Sugxarhthria, eksairetiko..!
geomatthi
geomatthi @Gia1997
απο τοτε που εφτιαξα τη συνταγη σου δε φτιαχνω αλλη αναλογη! μπραβο! σε ευχαριστουμε!
pinelopi77
pinelopi77 @cook_8493933
θα την δοκιμάσω άμεσα. Δεν έχω καταλάβει τι είναι ο πέλτες ντομάτας. Μήπως εννοείς χυμό ντομάτας;
eligeo2000
eligeo2000 @cook_8488832
Μου φάνηκε πολύ ωραία πρωί πρωί που την είδα και την έχω ήδη στο φούρνο.
Πηρουνάκια σε 1 ωρίτσα
eligeo2000
eligeo2000 @cook_8488832
Δυστυχώς....... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΕΝΤΕ ΠΗΡΟΥΝΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ.
Εγινε καταπληκτικό!!!!!!!
steliosperama
steliosperama @cook_8475280
para polu kali syntagi!egw prosthesa kai mpesamel sto telos kai egine teleia!!
ΕφηΒ
ΕφηΒ @cook_8471775
Παρα πολύ ωραία συνταγή. Απλή γρήγορη και νόστιμη. Με μικρές παραλλαγές.
Pieta
Pieta @cook_8492015
Πω πω νοστιμιά. Η χοληστερίνη βέβαια έφτασε στα ύψη..όμως χαλάλι του...
vasoula87
vasoula87 @cook_8486420
ποσα γραμμαρια ντοματοπελτε και ποσα γραμμαρια κρεμα γαλακτος να βαλω?
jul6859
jul6859 @cook_8460267
Πολυ ωραίο σουφλε και γευστικο,το έκανα σε τραπέζι κ εντυπωσίασε!την επομενη φορα τσιγαρισα κ λιγο μπεικον κ έγινε ακόμη πιο σούπερ!!!μπραβο!
mariab1983
mariab1983 @cook_8497038
yperoxo fagito kai tha to kano poly syntoma..exo kai go aporia gia ta 3 lepta pou vrazoume ta makaronia...
marriapal
marriapal @marriapal
Ωραία ιδέα το σουφλέ σου. Δεν έβαλα το σκόρδο, και αντί για πελτέ έβαλα φρέσκια ντομάτα. Πολύ νόστιμο!
marilenavl
marilenavl @cook_8500433
Μόλις το φάγαμε. Πολύ εύκολη και κυρίως πολύ νόστιμη συνταγή. Μπράβο!
despinal
despinal @despinal
Πρόσθεσα μανιτάρια, έβαλα λιγότερα τυριά και αντικατέστησα την κρέμα γάλακτος με γάλα. Το αποτέλεσμα σούπερ! Σίγουρα θα το ξανακάνουμε!
viki
viki @vknaxos
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!! ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΙΠΕΡΙΑ,ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ!!!
Andry_k
Andry_k @Andry_k
Τέλια συνταγή. Όταν την έκανα εγώ πρόσθεσα και τυρί κρέμα στον πάτο του Pyrex. Άρεσε πολύ σε όλους!!!
costasvk
costasvk @cook_8489041
Ποσότητες κρέμας γάλακτος και ντοματοπελτέ; Υπάρχουν διάφορες συσκευασίες..μικρές και μεγάλες.! Ευχαριστώ.
GENOVEFA75
GENOVEFA75 @cook_8483653
Πεντανόστιμα!προσθεσα μπέικον και. Μανιτάρια,2 κρέμες γάλακτος κ λίγο γάλα για να ειναι ζουμερά!
tania23m
tania23m @cook_8507157
Νόστιμο & εύκολο φαγητό.Βάζω πέντε πιρουνάκια!
Πυρέξ όμως δεν είχα & στο κανονικό ταψάκι της κουζίνας χρειάστηκα δύο κρέμες γάλακτος,πιστεύω ήθελε & επιπλέον σάλτσα.Στρώσεις δε μου βγήκαν :( Αλλά από νοστιμιά παίρνει άριστα! Α, επίσης αντί για σκόρδο, που επίσης δεν είχα, πρόσθεσα στη σάλτσα μανιτάρια.Αυτά φίλοι μου..!!
dcroula
dcroula @Roula1505
Πολύ νόστιμο, εύκολο και γρήγορο.
Δεν έβαλα κρέμα γάλακτος αλλά λίγο γάλα.
Και κάποιες μικροαλλαγές στα υλικά της γέμισης, όπως και να έχει έγινε πολύ ωραίο.
nikdski
nikdski @nikdski
πολυ ωραιο, προσθεσα κ λιγο μπεικον
georgia_zd
georgia_zd @cook_8473769
Καλησπέρα,μπορείτε να μου πειτε αντι για τοματοπελτε τι άλλο μπορώ να βάλω;
mra
mra @cook_8510310
οσοι δοκιμασαν ειπαν πως ηταν φοβερα!!!
mra
mra @cook_8510310
πρωτη φορα τα εκανα με σαλτσα και ηταν τελεια και μοσχομυριζε απο τη πιπερια..
SEVINA
SEVINA @cook_8490674
Απλα ΤΕΛΕΙΟ....το μονο θεμα το ειχα στον χρονο ψησιματος,μου αρπαξε λιγο, αλλα λυθηκε το εβγαλα πιο νωρις ;-)...ευχαριστουμε!!!
stelia
stelia @cook_8458869
Πολύ ωραίο, γρήγορο και εύκολο φαγητό!!! Σ΄ευχαριστούμε!
Hera-S
Hera-S @cook_8509972
Εξαιρετική συνταγή, εναλλακτική του κλασικού σουφλέ που είναι όντως λίγο στεγνό μερικές φορές ! Εγινε ανάρπαστο! Εγώ το έκανα με κόκκινη πιπεριά την οποία προτιμώ.
melenianumber1
melenianumber1 @melenianumber1
Πολύ ωραία η συνταγή σου, ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας..
Yovanna
Yovanna @cook_8473206
Απ' τα καλύτερα σουφλέ ζυμαρικών. Πρόσθεσα και μπέικον. Ευχαριστούμε πολύ!
marianna*
marianna* @cook_8497625
Εξαιρετικό σουφλέ και πολύ διαφορετικό απο τα συνηθισμένα! Είχα ένα σωρό φαγητά στο γιορτινό τραπέζι και το σουφλέ έγινε ανάρπαστο πριν δοκιμάσουν οι καλεσμένοι μου οτιδήποτε άλλο! Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη συνταγή!!!!
athensgate13
athensgate13 @cook_8514857
fenete poly laxtaristo!!! ala den katalabeno kati na braso to pelte? o peltes einai pixtos ti na braso? pos tha aplothi sta makaronia? mipos enoi saltsa ntomatas as poume?
EBITA
EBITA @cook_8470973
Υπέροχο!!!!Συγχαρητήρια και ευχαριστούμε!!!...εμείς προτιμήσαμε κ καπνιστό reggato. Μπράβο!!
Eirinaki
Eirinaki @Eirinaki
Φοβερό το σουφλέ!!
Έβαλα στη σάλτσα κοκκινη πιπεριά και λουκανικακι!
Ευχαριστώ! =)
senzodom
senzodom @SenzoDom
Πεντανόστιμη συνταγή!Λίγο έντονη η γεύση του πελτέ για τα παιδιά αλλά δένει πολύ ωραία τις γεύσεις!
Μαρία Κωστή
Μαρία Κωστή @cook_8511932
Συγχαρητήρια για τη συνταγή, πάρα πολύ νόστιμο το φαγητό και συνάμα πάρα πολυ εύκολο!! Το δοκιμάσαμε παραμονη Πρωτοχρονιάς και όλοι ξετρελάθηκαν!!
Debbie7
Debbie7 @cook_8513974
Δεν εχω λόγια. Υπεροχη η συνταγή σου. Εγω δεν βαζω πελτε,και μαζι με τα τυρια προσθετω και πιπερια πράσινη,κοκκινη....μανιταρια,λουκανικα,καλαμποκι....Αντε καικαλη μας ορεξη!!!
via finezza
via finezza @cook_8513460
Καλημερα,θα ηθελα μια διευκρινηση ποσα γρ ειναι ο πελτες?Ζαχαριτσα δεν χρειαζεται οπως ολες οι σαλτσες?Αν μπορειτε να μου απαντησετε συντομα παρακαλω γιατι θα ηθελα να το φτιαξω αυριο για καλεσμενους μου.Α!και τι μεγεθος ειναι το ταψακι?Ρωταω μηπως χρειαστω μεγαλυτερο.Ευχαριστω!Οποιος ξερει και μπορει να με απαντησει!
via finezza
via finezza @cook_8513460
Εκανα τη συνταγη προχθες,θα ηθελα να πω οτι η επιλογη των κασεριων δεν με ενθουσιασε,θα προτιμουσα πιο αλμυρα τυρια,ωραιο εγινε παρολαυτα.Απο τον ντοματοπελτε χρειαζεται 500γρ το ιδιο και κρεμα γαλακτος.Προσθεσα μια πρασινη πιπερια και 500γρ μανιταρια πλευρωτους τσιγαρισμενα και τα δυο.
ελεναλδα20
ελεναλδα20 @cook_8523820
πολύ νόστιμο αλλά εμένα με ένα κουτί ντοματοπελτε (kyknos) μου βγήκε αρκετά αλμυρή ,ίσως να φταίει το τυρακι. νοστιμότατο πιάτο ομως!
Μαριλένα
Μαριλένα @marilena21
Πολύ ωραία συνταγή και αρκετά εύκολη για μένα που είμαι σχετικά πρωτάρα :) βέβαια δεν χρησιμοποίησα τα ίδια τυριά.. Πήρα ότι είχε σε προσφορά το σούπερ μάρκετ και βγήκε πάρα πολύ καλό :)
Maribloom
Maribloom @cook_8525613
Ωραιότατο! Ψήνεται και στους 200 για 40 βαθμούς! Όσον αφορά το ντοματάκι - μια μεγαλη δοση ειναι οκ
anif
anif @cook_8521892
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ.ΕΓΩ!!!
Προσθεσα ζαμπον και μπεικον και εγινε λουκουμι ενω οι πιπεριες δεν του πηγαιναν καλα.
Moschoula Mikeli
Moschoula Mikeli @cook_8522014
Έχω μια ερώτηση! Χρησιμοποιήσατε πάστα ντομάτας ή χυμό; και ποια συσκευασία; ευχαριστώ!