Linaki Doul
Linaki Doul @cook_26168299
Ωραίο φαίνεται λέω να το κάνω σήμερα έγινε νόστιμο όταν το έκανες??
Linaki Doul
Linaki Doul @cook_26168299
Το έκανα μόλις τώρα αλλά δεν έβαλα όλα τα υλικά γτ δεν τα είχα....δεν έβαλα δεντρολίβανο μόνο
Linaki Doul
Linaki Doul @cook_26168299
Υπέροχο έγινε δεν έχω λόγια..... 💕 Θα το ξανά κάνωω σίγουρα!!!!!!
Linaki Doul
Linaki Doul @cook_26168299
Να'σαι καλά κορίτσι μου 🙂 ήταν πεντανόστιμο ☺️💕 Καλημέρααα ☕
Katerina Kalaitzis
Katerina Kalaitzis @kavala62
Η ερώτηση μου είναι «γιατί στον αέρα». Πιστεύω ότι το φαγητό ξεραίνεται με αυτόν τον τρόπο.🤔
Angeliki M.
Angeliki M. @aggmos8
Προσωπικά μου βγήκαν πολύ ζουμερές, γι' αυτό και το πρότεινα! Αν έχετε αμφιβολίες, φυσικά μπορείτε να το ψήσετε με όποιον τρόπο επιθυμείτε!