Σχόλια για

Τυρόπιτα

Λιχούδης
Λιχούδης @cook_ie
Πολύ νόστιμη! Να προσθέσω πως η απαιτούμενη ποσότητα αλατιού εξαρτάται απ' την αλμυρότητα της φέτας. Εμένα μου βγήκε κάπως αλμυρή, προφανώς επειδή η φέτα που έβαλα ήταν αλμυρή. Με αλμυρή φέτα νομίζω πως χρειάζεται μόνο μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι.
Achilleas
Achilleas @Ax_V
Σωστή η παρατήρησή σου. Έτσι βγήκε και σε μένα. Καλό Σ/Κ σου εύχομαι με υγεία !!