
Σχόλια για
Μεξικάνικη Κρέμα Φλαν – Tres Leches Flanς🇲🇽

Νικόλ_ @Nikol32
Ουαου!!! Καταρχάς η κρέμα καραμελέ είναι από τις αγαπημένες μου ❤️❤️ Είναι τέλεια αγάπη μου!! Μπράβο 😍😍😍

Μαρια(panther) @blackpanther
Ήμουν σίγουρη ότι θα είναι κ σένα η αγαπημένη σου κουκλάρα μου😍😍😍😍❤❤❤❤❤

Μαρια(panther) @blackpanther
Όχι ρε κοριτσάρα μου τι εντύπωση? Είμαστε μεζετσινες 😂 μας αρέσει το καλό φαι το καλό γλυκό και όλα τα καλά της ζωής.....

Νικόλ_ @Nikol32
Αχαχαχαχαχαχα!!Τοp 3 είναι "να σισω το μαγιό μου,τουρλουμπουκι και Μεζετσινες 😂😂😂😂😂

Μαρια(panther) @blackpanther
Μμμμμμμμ κ μένα αυτή η καραμέλα μ αρέσει να λιώνει στο στόμα 🤗🤗🤗🤗❤




